Bioestatistika COVIDaren garaian: osasun-sektorera aplikatutako matematika

  Lantzen d(it)uen ikasgaia(k):

Matematikak

  Maila(k):

BATX 2

  Jarduera-tipologia(k):

Aditua gelan

Jarduera honek ematen du:

Enpresa: BCAM

Jardueraren eremuak: Matematika, Ikerketa, Bioestatistika

Lekukotza:

“El alumnado pudo resolver sus dudas sobre el reto presentado y sobre la aplicación de las matemáticas en el ámbito de la salud.”

Zer ikasten dute ikasleek?

Matematikak modu praktikoan ikustea, arlo biosanitarioan kokatuz.

Ulertzea zer den eredu matematiko bat eta nola erabil daitekeen bizitza errealean.

Zer curriculum-eduki jorratzen dira?

Matematika II: matematiken erabilerak osasunaren eta gizarte-zientzien eremuan.

Nola garatzen da jarduera?

1. JARDUERAREN PRESTAKUNTZA GELAN: Ikasleek informazioa bilatzen dute BCAMen inguruan eta galderak prestatzen dituzte horren inguruan zein adituaren ibilbidearen eta biomedikuntzen eta matematiken arteko loturaren inguruan.

2. ADITUAREN HITZALDIA OSASUNERA APLIKATUTAKO MATEMATIKEN INGURUAN: Hizlariak matematikek osasunaren eremuan duten erabilera ikusarazten du. Adibide praktiko eta errealen bidez, eredu matematikoen zein probabilitate-ereduen aplikazioa azaltzen du.

3. IKASLEEN BALORAZIOA: ikasleek jarduerari buruz egiten duten balorazioa.

Lekukotzak

Ikasle parte-hartzaileak

“Matematika eta estatistikaren baliogarritasuna gaur egungo gaietan.”

Enpresa parte-hartzaileak

“El alumnado pudo resolver sus dudas sobre el reto presentado y sobre la aplicación de las matemáticas en el ámbito de la salud.”

Gehiago jakin nahi baduzu…

Izena emateko epea itxita dago.

Menu